De beste zorg voor revalidatie

Heb je een beroerte gehad? Of moet je herstellen na een knie- of heupoperatie? Dan kan het ziekenhuis je doorverwijzen naar een revalidatiecentrum. Soms is revalidatie ook mogelijk binnen het ziekenhuis. In welke revalidatie-instelling krijg je de beste zorg?

Op Revalidatiecheck vind je een overzicht van alle revalidatiecentra en revalidatie-afdelingen in Nederland. Van iedere instelling kun je bekijken hoe tevreden patiënten zijn over de zorg, hoe tevreden ze zijn over de artsen en het behandelteam. Ook vind je informatie over de wachttijden.

Behandelingen

Revalidatiecentra die patiënten opnemen (klinische opname) geven ook nog informatie over de zorg na een beroerte, dwarslaesie, hersenletsel na een ongeval, valongelukken bij de revalidatie en het behandelen van doorligwonden.

Revalidatiecheck

Kijk op revalidatiecheck.nl en zoek welk revalidatie past bij jou.